måndag 29 april 2013

Våår

Det är vår ute. Känns inte så där jättevarmt precis. En dag närmare maj och typiskt så där aprilväder och sista april. Synd att mamma måste fira sin födelsedag på ett sjukhus bara. Vill henne krama och säga älskar dig lilla mamma.

Fatta denna kamp varför ska den spridas sig den där jäkla sjukdomen hon som har så mycket av att ge av livet än. Se sina barnbarn gå ut skolan och ta studenten.
Visst jag skiter i min syrras äldsta ungar lite respekt får de väl ändå ta när deras mormor är sjuk näst intill döende. Men inte ett skit får man höra från dem och höra hur är det med mormor. Nä fy åt skogen för släkt och syskonungar som tror de är nått. Huvudsaken är att jag har min man och mina bröder och systrar i församlingen de är för mig mina äkta vänner nu förtiden. Man skrattar och mår som en ängel i deras ögon de tar mig för den jag är och lyssnar till mig. Vad ska jag göra i framtiden vet jag inte. Men en sak vet jag ett händer det ett dödsfall till i min familj pallar jag bara inte med och det är tragiskt. Men det är pga min tidigare livsstil som är skadan för det.

Måste dra nu men höres. Och ta hand om er alla.
Natta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar